Създателите на Angry Birds, Rovio съобщиха в микроблогинг платформата Twitter, че последната версия на серията с любимите птици, е била изтеглена над 10 милиона пъти в първите три дена. Бързият успех на Angry Birds Space ще направи тази версия най-бързо продаващото се приложение на всички, ако тенденцията продължи.
Trusted Reviews бързо направиха една калкулация и излиза, че 38 пъти тегления на приложението са регистрирани само за 1 секунда през тези първи три дена. Играта струва 0.99 цента в iTunes и е безплатна за Android.
Пускането на приложението на пазара бе придружено и предшествано от масирана маркетингова кампания, която обикновено е ‘запазена марка’ само за холивудските касови филми и търсени видео игри. LA Times също съобщиха, че Rovio са си партнирали с Walmart, NASA, T-Mobile, National Geographic и MTV, за да рекламират успешно новия продукт.
Както и името подсказва,войната на Angry Birds със злите прасенца продължа в друго измерение. Новата игра се отличава с много нови елементи, които задържат вниманието на играчите като например гравитацията, която оказва влияние на траекторията на пернатите и любими на света летящи приятели, както и нови птици с различни способности, нови супер сили, с които да се експериментира и др. Първоначалната версия се отличава с 60 звездни нива, но от Rovio обещават, че постоянно ще обновяват играта с ново съдържание.