Обновената версия на приложението на Foursquare за iPhone ще преобърне света Ви. Новата функция, наречена Radar, сама по себе си говори, че ползвателят й ще е настроен откривателски. Според местоположението Ви, можете да откриете близък ресторант или да си припомните, че трябва да минете през близкия магазин за кафе. Приложението помага също така да видите кога приятелите Ви са наблизо и се организира събиране.
Radar предлага няколко варианта за проучване и ви ги изпраща като известия, така че ще ги получите, дори когато приложението е затворено. Foursquare трябва да подходят внимателно тук. Ако предложенията на Radar са полезни и карат хората наистина да преоткрият дори познатите градове, то тогава приложението ще се превърне в истински хит. Но ако предложенията не са толкова добри, известията просто ще изнервят потребителите и ще ги отблъснат.
Foursquare наистина полагат усилия да се позиционират отвъд добре познатия check-in като основен начин за постигане на взаимодействие на потребителите с услугите. Идеята винаги е била, че тези check-in-и биха довели до други действия и начини да се разкрият места, които хората биха посетили. Foursquare вече направи първата крачка в това отношение със своя Explore алгоритъм, който предлага предложения за места за хранене и други занимания. Сега тези предложения биха били по-явни и фокусирани именно около известията на новата функционалност. Звучи сякаш Radar ще включи други видове гео-базирани известия.
Foursquare също промени и логото си. Навлязъл на пазара с лилава Foursquare топка, Foursquare се освежи вече в зелено /лилавото така или иначе напомняше твърде много за Yahoo.