Facebook с безплатен Wi-Fi в помощ на бизнеса и потребителите

08.10.2013 20:17
Facebook предлага безплатен Wi-Fi в замяна на check-ins в даден търговски обект.

Повече хотели, магазини и други бизнеси скоро ще предлагат безплатен Wi-Fi на клиентите си, ако те се съгласят да се чекират “check-in” на даденото място, използвайки Facebook акаунт. Това е резултатът от партньорството между Facebook и Cisco Systems, които започнаха сътрудничество миналата година, но ето че резултатът от усилията им е вече факт.

За да се включат в услугата, дадените бизнес обекти трябва да заредят част от Facebook софтуера на своя Cisco рутер. Когато клиентът отвори уеб браузър, той стига до страница, където се изисква check in чрез Facebook login. В замяната клиентът на дадения обект получава безплатен безжичен Интернет.

Бизнесът може да се възползва, тъй като чекирането дава повече видимост във Facebook. Социалната мрежа освен това ще предоставя информация за хората, които се чекират. Споделената информация ще включва възраст, локация и пол, данните, които могат да се използват за маркетингови програми. Facebook твърди, че ще предоставя агрегирана, анонимна информация, което означава че тя няма да бъде свързана с дадено лице.

От Facebook допълват, че бизнесът може да анализира данните, за да разбере по-добре предпочитанията на клиентите и да преостави по-таргетирани промоции и това в края на краищата ще подобри маркетинговите и рекламни кампании.

Facebook също има полза, защото ще насърчава бизнес обектите да създават свои Facebook страници и евентуално да се възползват от повече реклами във Facebook. Междувременно Facebook задържа вниманието на своите потребители, които също могат да получат безплатен Интернет достъп от места като Starbucks.

Офертата включва пускането на 1,000 Wi-Fi точки за малкия и среден бизнес в 50 страни. Програмата обаче също ще таргетира и по-големи компании.

Някои от най-известните брандове в света стартират услугата според Cisco, които отказват да дадат имена.

Програмата може да помогне на бизнеса да таргетира своите рекламни кампании за клиенти, които се чекират през мобилни устройства. Мобилният канал е важен, защото над 50% от потребителите използват мобилни телефони, когато пазаруват в магазина.

Ако хората не искат да се логнат чрез Facebook, ще могат да получат Wi-Fi достъп с въвеждането на код, но зависи изцяло от тях.

По статията работи: , последно обновена: 08.10.2013 20:18:29
Новини по темата

Facebook и Microsoft подновиха сделка с рекламни банери

MySpace и Facebook влизат във приятелски отношения

Facebook блокира услуги за изтриване на профили

Intel съветва Facebook за необходими ъпдейти

Facebook спечели спам дело за 711 млн. долара

Троянска атака удари Facebook

Компании ще оценяват плюсовете и минусите на социалните мрежи

Малките фирми най-после схванаха ползата от Facebook

40 милиона обновяват статусите си във Facebook всеки ден


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог