Facebook рилийзва нови инструменти за рекламодатели

16.10.2013 05:39
Facebook позволява на рекламодателите да таргетират хора, които са посетили сайта им ли са използвали приложението им.

Facebook днес съобщи за нова функционалност в Facebook custom audience, която позволява на рекламодателите да таргетират потребители, които са посещавали сайта им преди или са използвали тяхно мобилно приложение. Новите рекламни инструменти ще се предлагат скоро за ограничен брой тестови партньори и след това ще се пуснат за всички потребители през следващите няколко месеца.

Facebook custom audience фийчъра бе пуснат миналата есен и позволява на маркетолозите да анализират информация за своите клиенти и да показват реклами само на тези хора във Facebook. Новият фийчър означава обаче, че рекламодателите могат да анализират и да показват реклами на десктоп или мобилни потребители, които са показали интерес като активно са разглеждали даден сайт или приложение.

Facebook прилага следните примери:

Търговец на велосипеди може да достигне до хора, които са разгледали колела на неговия уебсайт, но не са осъществили покупка. Чрез къстъм групата /custom audiences/, компанията може да достигне до тези хора с десктоп News Feed и да ги насърчи да завършат поръчка онлайн. Мобилно приложение за пътуване пък може да достави реклами точно за хора, които са изтеглили приложението, но не са го използвали скоро. По този начин хората могат да бъдат стимулирани да резервират почивка именно чрез приложението.

Custom audiences работят с всички други рекламни формати на Facebook и възможности за таргетиране, докато mobile app custom audiences са подобни, но са специално създадени за разработчици на мобилни приложения. Новата крачка на социалната мрежа е друг пример как компанията се опитва да се „вмести“ и в други платформи, да създаде услуги около основната си рекламна услуга и в крайна сметка да създаде ползи за своите партньори, които генерират нейните приходи.

Facebook признача, че website custom audiences са подобни много на съществуващите ремаркетинг инструменти чрез които се достига до хора, които преди това са взаимодействали с даден сайт. Много маркетолози вече използват инструменти на други компании, които ремаркетират чрез Facebook Exchange (FBX).

По статията работи: , последно обновена: 15.10.2013 21:41:43
Новини по темата

Facebook и Microsoft подновиха сделка с рекламни банери

MySpace и Facebook влизат във приятелски отношения

Facebook блокира услуги за изтриване на профили

Intel съветва Facebook за необходими ъпдейти

Facebook спечели спам дело за 711 млн. долара

Троянска атака удари Facebook

Компании ще оценяват плюсовете и минусите на социалните мрежи

Малките фирми най-после схванаха ползата от Facebook

40 милиона обновяват статусите си във Facebook всеки ден


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Qualcomm представи Snapdragon 8s Gen 4

Intel Linux Driver премахва експерименталния флаг от DG1 картите

Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог