Facebook обновява мобилното си приложение, за да може снимките да изпъкват по-добре на нюз фийдовете на потребителите. Социалната мрежа, която е на път да стане най-ценната високотехнологична американска компания, съобщи в понеделник, че прави редизайн на мобилната си страница. Промените, които постепенно ще бъдат пуснати за всички потребители, са може би задвижени и от това, че Facebook придоби за 1 милиард долара през април.
Миналата седмица прочутият Марк Зукърбърг оповести на инвеститори, че разрастването в мобилните комуникации е топ приоритет на компанията. В момента най-голямата социална мрежа в света има ‘скромните’ 901 милиона потребители. told investors that mobile is the company’s top priority.
Снимките са вече до три пъти по-големи, а всички публикации ще заемат екрана на мобилното устройство от единия до другия край. От Facebook оповестиха, че новият дизайн ще е наличен на iOS, Android и m.facebook.com.