Всички Facebook потребители биват „облъчвани“ с реклами в своя News Feed, и колкото и много от рекламите да могат да са релевантни или да минат „невинно незабелязани“, има други, които далеч не се нравят на потребители. Ето защо Facebook си поставя за цел да подобри това. Главният мениджър на отдела, който разработва News Feed рекламите, Hong Ge, в детайли споделя как компанията планира да направи рекламите по-релевантни за потребителите.
Mr. Ge разказва в детайл за процеса на подбор на рекламите във Facebook. Той включва реклами, базирани на информацията в News Feed-а и данните на самия потребител. Нещата, които се отбелязват като интересни за потребителя, страниците, които потребителите харесват, рекламите , които потребителите са „скрили“ в миналото и други реклами, които са били кликнати. Подобни детайли целят по-лесно и прецизно да се определят рекламите, които да се показват на всеки потребител.
Facebook променя своя алгоритъм, касаещ рекламите, и социалната мрежа ще подобри както релевантноста на рекламите, така и тяхното качество. Всичко се променя така че да се взима предвид обратната връзка от страна на потребителите и да се пази история за рекламите, които са били скрити или докладвани като досадни за даден потребител.
С тези промени, потребителите на социалната мрежа ще започнат да виждат по-уместни реклами, а рекламодателите трябва да очакват да получат повече за рекламата, която заплащат, тъй като рекламите ще достигат до аудиторията, която би се интересувала от определена оферта. Маркетолозите са предупредени, че могат да започнат да виждат обсега на своите Facebook реклами доста променен, тъй като през идните седмици новият алгоритъм се очаква да е окончателно и успешно приложен.