Социалната мрежа смята да пусне собствен продукт за публикуване на обяви, с което цели да реализира по-голяма печалба от своите потребители.
Социалната мрежа гигант оглежда всякакви възможни варианти за навлизане на пазара на Craigslist, предлагайки собствен продукт за публикуване на обяви.
Facebook търси по-голяма възвращаемост
След като социалната мрежа излезе на публичния пазар, новата й цел е да увеличи печалбата от всеки един потребител, целейки да повиши рейтинга и цената на акциите си. За да покрие тази цел от Facebook пуснаха набързо няколко нови продукта, насочени основно към реализиране на печалба.
Промотирани постове е една от последните оферти, която дава възможност на потребителите да платят $7 за да увеличат успеваемостта на своите статус ъпдейти и фен страници. Към момента социалната мрежа допуска ъпдейтите да стигат до едва 15% от последователите, ако искате повече трябва да си платите.
Новият продукт за обяви няма да се различава много от сегашните промотиране постове, разликата ще бъде възможността да бъдат добавяне множество изображения.
Според слухове цената се очаква да бъде $5, но това може да бъде променено многократно преди официално пускане на продукта. За сега Facebook проучват потребителското мнение и коментари за тази цена.
Дали продукта на Facebook ще оцелее и дали ще развие своя пазар ще стане ясно едва след пускането му. За сега анализаторите са скептични, тъй като на пазара на обявите има един сериозен мастодонт - Craigslist, който е завзел най-голямата част от пазара и в никакъв случай няма да се даде лесно на социалната мрежа.
Социалната мрежа Facebook от известно време се е фокусирала единствено върху разработката на рекламната си стратегия и е обърнала гръб на своите потребители. Дали това не е преломния момент за социалната мрежа, в който посоката тръгва надолу?