Преди броени дни известният Марк от Facebook съобщи по време на изявление пред медиите, че целта на компанията му е да се превърне в най-добрият персонализиран онлайн вестник в света. Във връзка с тази дръзка задача Facebook придоби Storylane, уебсайт за социален нетуъркинг.
Въпреки че сделката между двете социални медии не е известна в пълни детайли, основателят на Storylane, Jonathan Gheller потвърди присъединяването на компанията му към Facebook. В официалния блог на компанията Gheller също така гарантира, че Facebook не придобива никакво съществуващо потребителско съдържание. Двете компании ще работят съвместно върху инструменти, които ще улеснят процеса на мигриране на съдържанието в случай, че потребителите искат да възползват от такава опция.
Storylane, създадена през миналия октомври, е блогинг платформа, която позволява на потребителите си (които нарича „разказвачи на истории“) да споделят снимки, въпроси, успехи и съвети помежду си. Това, което прави платформата уникална е, че тя автоматично задава водещи въпроси, които провокират емоциите, насърчават запомнянето и в края на краищата спомагат за подобрението на дадена история. Тъй като предоставянето на богато съдържание е една от целите на новия Facebook news feed, можем да предположим, че придобиването е с идеята екипът зад Storylane да помогне на социалния гигант в бъдещите му планове.