До момента като че ли целият свят и особено брандовете вече са съгласни, че Facebook е всъщност мястото, където протича действие, комуникация и социален диалог. Разбира се, брандовете посрещнаха с отворени обятия и Google+, но все пак Facebook е вече тук и затвърди позициите си. Малко ни изненадва, че само 37 милиона бранд страници съществуват в момента в най-голямата социална мрежа в света.
Данните за броя на страниците бяха оповестени след като вчера Facebook автоматично конвертира всички бранд страници в новия изглед с Timeline. Очевидно на базата на доклада, над 8 милиона администратори на страници са въвели промяната преди социалната мрежа да ‘форсира’ автоматичното конвертиране. Това е ясна индикация, че хората, които управляват своите брандове във Facebook приемат влиянието на социалната мрежа насериозно и не искат да се оставят на шанса или случайността що се отнася до успех във Facebook.
Вече някои брандове оповестиха увеличено взаимодействие на потребителите и нови фенове на страниците си. Dr Pepper, например, регистрира увеличение от 83% за 28 дни, а взаимодействието е около 80%. Промените в дизайн на бранд страниците не бяха никак добре посрещнати от потребителите и маркетолозите, но Timeline е нещо, с което трябва да свикнем, а брандовете трябва да извлекат максимума от наличието му, както и новите характеристиките на бранд страниците.