Имейл маркетингът далеч не е мъртъв, както му предричаха преди няколко години, но изглежда, че маркетолозите не се възползват от предимствата му. Едно от последните изследвания гласи, че интеграцията на бутоните за социално споделяне не се развива толкова бързо, както се очакваше. В момента 18.3% от маркетинг имейлите съдържат бутони за социално споделяне и въпреки че има скок спряно миналата година /2010/, възприемането и интеграцията се развиват много бавно.
Някой би се почудил защо все повече
маркетолози започват да използват тези бутони. Според GetResponse, които организират проучването, интеграцията
на тези бутони резултира в ръст от 115% в CTR.
Не ни изненадва, че Facebook е най-големият двигател на споделянето от маркетинг имейли и акаунти като процентът е 91 от всички споделяния. LinkedIn и Twitter са следващите два властелина в социалното споделяне, въпреки че и двата сайта имат спад в процента на споделеното съдържание за последните месеци.
Данните на GetResponse намекват, че имейл маркетингът може би не е готов да размие границите на линията между себе си и социалните мрежи. Това по един или друг начин не е лоша новина. С потенциален ръст от 115% в CTR, бихме помислили, че маркетолозите ще приемат всяка една възможност. Интересно е какво ще се случи в следващите 1-2 години.
Бихте ли кликнали на бутоните за социални медии в имейл?