Може да отне време за Twitter да въведе своята напълно достъпна и функционална рекламна платформа, но изглежда, че запалените рекламодатели са готови да се впуснат и в този рекламен канал. Туитър изглежда се възползва силно от стратегията си, защото докладите идват от различни източници и всички сочат, че микроблогинг платформата ще генерира ръст на приходите си от реклама.
Потвърждение за тенденцията бе получено от Аdam Bain. Според него, Туитър увеличава броя на рекламиращите клиенти с около 50% от миналата пролет и прогнозата за растеж изглежда позитивна, тъй като повече рекламодатели са готови да похарчат пари за присъствието си в микроблогинг платформата. Парите, за които говорим тук са със сигурност не са дребни центове.
Според един източник, минималния разход за присъствието на рекламната платформа на Туитър е около 5000 долара и това е само за спонсорирани туитове или спонсорирани акаунти. Въпреки че очевидно, че рекламите в Туитър не са така евтини, от компанията казват, че имат списък с чакащи рекламодатели! Twitter очевидно не е рекламна платформа за дребния бизнес.
Ето защо вероятно виждаме само големите 500 компании на Fortune да промотират своите продукти и услуги на платформата. Но кой знае, може би следващите няколко години цените на рекламата в Туитър ще са в унисон с реалната обстановка и трафикът, който идва от Туитър лесно ще се трансформира в продажби. Времето ще покаже какво очаква рекламодателите в Туитър!