60 секунди може да не са много и да не стигат за почти нищо, но за социалните медии, това си е цял един цикъл. За този кратък интервал от време се случват толковам много неща, и положителни, и отрицателни, че хората са започнали да измерват нещата. Консултантската фирма firm Social Jump обърна наскоро поглед към някои наистина изумителни цифри. Според изследването на компанията, претворено в инфографика, 175 000 е броят на чуруликанията за 60 секунди. Това се равнява на 10.5 милиона туитвания всеки час, което са си много tweet-ове, но сме сигурни, че от Twitter въобще не възразяват срещу тази немалка цифра.
Разбира се, никое изследване от типа ‘Какво се
случва за 60 секунди’ в мрежата не може да мине без Facebook, гигантът, който
триумфира в момента. Според доклада, около 700 000 съобщения се изпращат
на всяка минута.
Foursquare
получава около 2,000 check-in за минута, а Pinterest, интересното ‘бебе’ на
арената на социалните медии, получава 1090 посетителя за 60 секунди. YouTube отбелязва
около 2 милиона видео разглеждания на минута.
Като
цяло независимо как възприемате света около себе си и особено онлайн
пространството, всички тези данни са всъщност добри новини за социалните медии.
Колко по-големи са цифрите обаче, толкова повече ползи има и за икономиката в
глобален мащаб.