Когато става дума за организирани бизнес процеси, вътрешните имейли в компанията винаги са били считани за ефективен, спестяващ време инструмент. Но така ли е наистина?
Френска компания решава да разбуни духовете и да забрани вътрешните имейли. Според изпълнителния директор, само 10% от имейлите в офиса имат някаква стойност. Ето защо компанията решава да забрани напълно изпращането на имейли в компанията, която има...74 000 служителя.
Когато попитали компанията за тази стъпка, изпълнителният директор споделил, че за 74 000 служители наистина трябва ефективен комуникационен инструмент. Компанията решава да попълни празнината и да комуникира по-ефективно чрез собствена вътрешна система за съобщения, както и стена от типа на Фейсбук.
Изпълнителният директор отбелязва, че Atos дори разработва своя собствена чат система с видео конферентни разговори и възможност за споделяне на файлове.
Очевидно е, че компанията като Atos има необходимите ресурси и техническа възможност да ‘погребе’ имейлите и да продължи да функционира ефективно, но какво остава за другите компании, които нямат такива ресурси? Ние не си представяме бизнес комуникацията без имейли...