Компанията се опитва да отрече съобщенията, че вече работи с търговци на продукта.
Кодът за функцията е достъпен на сайта touch.facebook.com и излезе мигновено в Advertising Age. Там се твърди, че McDonald's вече е в разговори с компанията Facebook, за използване на функцията в бизнеса.
Веригата за бързо хранене ще използва приложението, за да достигне до местните клиенти и да им позволи да споделят мнения относно храненето и храната с приятели.
Facebook даде изявление, че в самото начало услугата няма да бъде пусната на пазара, а ще е за общо потребление, но все пак от компанията не изключват бъдещи партньорства.
"Работим върху функция свързана с местоположението от известно време, но за момента не възнамеряваме да обявяваме каквото и да било", каза Facebook.
Първият опит на Facebook за доказан, базирани на местоположението, социално мрежови пазар ще бъде с фирми като Foursquare и Gowalla.
През март Foursquare съобщи, че има близо 725,000 потребители само за една година в бизнеса.
Фирмата позволява на потребителите да "проверяват" за различни локации, когато пристигнат като музеи, ресторанти и паркове, и могат да оставят съобщение, така че контактите им да знаят къде са.