Microsoft и Quora миналата седмица обявиха своето партньорство като съдържанието от популярния сайт за въпроси и отговори, Quora, вече е част от социалния сайдбар на Bing. За разлика от някои други интеграции на търсачката Bing със социални мрежи като Facebook, интегрирането с Quora се фокусира по-малко върху съдържанието от нашите приятели и по-скоро имаме достъп до съдържание, публикувано от експерти по определени теми в Quora. Тази нова крачка показва, че Quora желае да достигне една по-таргетирана аудитория.
Потребителите на Bing могат при ховър с мишката върху потребителско име в Quora да видят отговори на споделени въпроси и да потърсят в Quora повече отговори. Както отбелязват от Quora, ако не желаете отговорите ви да се виждат в Bing, просто трябва да забраните индексирането от своите настройки на профила.
Според Microsoft, тази интеграция е част от непрестанния стремеж на гиганта да работи с лидери в индустрията, за да направи социалното преживяване по-всепоглъщащо и вълнуващо, полезно за клиентите. Наскоро Bing разшири своята мрежа от партньорски взаимоотношения като пуска и Foursquare в своя сайдбар. Bing също така в момента включва интеграция с Facebook, Twitter и LinkedIn, а от Microsoft планират да добавят подобно интегриране и с други социални мрежи през идните месеци.
За Quora, тази стъпка може да позволи на компанията да приключи етапа на набиране на ранните последователи и да стане още по-таргетирана мрежа за споделяне на истории и знания.