Изглежда, че можете да сте по-популярни, ако хората коментират вашите Фейсбук постове и състояния. Данните са резултат от изследване на Фейсбук и компания за статистически данни, свързани със социални медии. За всеки коментар една публикация получава 14.678 клика. Сравнете тази цифра с процента кликове, които се получават, ако постът е харесан /3.1 клика/ и ще ви стане ясно, че ще получите 5 пъти повече кликове, когато публикацията е коментирана.
Разбира се това са добри новини за хората, които се занимават с маркетинг във Фейсбук. Въпреки че една публикация може да получи много за своите коментари, най-големият ‘тласък’, който дава авторитет на публикацията се получава, когато тя е споделена. Този тласък е резултат от природата на Фейсбук, която включва вирален компонент, но позволява на потребителите да споделят съдържание и да го разпространяват на своите приятели- този сценарий е далеч е по-ефективен, отколкото това хората просто да коментират на дадена публикация.
Прочутият Facebook newsfeed обаче е нещо, което не може лесно да се манипулира. Всяко съдържание, което се споделя вирално е винаги с висока стойност. Ако не е нещо забавно, наистина сензационно или странно, най-вероятно обаче няма да бъде споделена от мнозина и да се публикува в newsfeed-a.