Според последните данни на comScore, потребителите на Google+ прекарват средно 3.3 минути на месец в социална мрежа през месец януари. Ако обмислим данните в перспектива, потребителите на Facebook прекарват средно 5 часа на седмица в социалната мрежа, което е около 136 пъти, отколкото средностатистическия потребител на Google+ прекарва в новата мрежа.
Google побърза да опровергае данните на comScore. Голямата търсачка твърди, че техните данни показват по-големи цифри и е факт, че Google+ се разраства.
Отново според comScore, Linkedin, MySpace и Twitter всички са с по-ниски резултати от Google+ от гледна точка на времето, което се прекарва на сайта всеки месец. Потребителите прекарват 17 минути в Linkedin, 8 минути в MySpace и 21 минути в Twitter през отминалия месец.
Въпреки че посетителите на Google+ са засегнати от синдрома ‘по-малка концентрация на вниманието’, тревожният факт е, че вниманието, което отделят потребителите на новата социална мрежа продължава да намалява. През ноември потребителите на Google+ са прекарали средно 5.1 минути в социалната мрежа, 4.8 минути през декември и 3.3 минути пред януари.
Докато времето, което отделят потребителите на Google+ намалява прогресивно, Facebook продължава да просперира. През декември потребителите на Facebook са се логвали в профила си средно около 7 часа и с 30 минути повече през януари. Увеличението на Facebook между декември и януари е около 10 пъти по-малко от това, което потребителите прекарват в Google+ за целия месец.
В началото на февруари Google+ оповести, че вече има 100 милиона потребителя. Тази цифра не е никак малка, но факт е, че Facebook за момента си остава най-популярния сайт от тази индустрия. Компаниятана Зукърбърг твърди, че има около 845 милиона активни потребителя, 480 милиона, от които използват услугата всекидневно.