Тенденцията компаниите да пускат реклама в социалната мрежа се забелязва вече и в България. Анализаторите са на мнение, че традиционните медии не могат да ви донесат толкова голям успех, колкото Facebook. Според друга статистика, само за последната година, популярността на рекламите в електронните медии се е увеличила с 25%, а основен принос за това има именно най-популярната социална медия.
Борислав Айтов - мениджър на рекламна агенция за Facebook маркетинг също потвърди тези данни. Според неговите думи, все повече малки и средни представители на бизнеса у нас разбират, че социалната мрежа е един добър трамплин към техния успех и именно затова залагат на този вид реклама. Интересното е, че рекламите се отразяват положително както за онлайн бизнеса, така и за офлайн бизнеса.
Много хора са на мнение, че рекламните кампании във Facebook не са толкова досадни и натрапчиви като тези по телевизията примерно, като и им имат повече доверие, тъй като винаги има обратна връзка с компанията, стояща зад самата реклама.