Името GoDaddy звучи познато на всеки, който се занимава с онлайн бизнес, а и не само, тъй като компанията инвестира много в ТВ и офлайн реклами.
Според репортите на компанията, за последния един месец, приходите от продажби на домейни са в много положителна светлина. Продадени са и много домейни "втора ръка", като там цифрите достигат шест цифрени измерения. Само за пример домейна psoriasis.com е продаден за 350хил долара. След него по цени на продажба се нареждат afw.com, продаден за 125 хил. долара - доста добра цена за трибуквен домейн. Домейна app.me е продаден за 50 хил. долара - изключително подходящо попадение за сайт за мобилни приложения.
Домейните могат да бъдат много скъпи и на пазара има компании занимаващи се с продажбата само на високо-бюджетни домейни. GoDaddy е само една от компаниите предлагащи подобни услуги. Компанията се е наложила като сигурен и потвърден посредник на сделки с домейни на високи цени.
Някои домейни струват няколко долара при цена от регистратор но пазарната им цена заради подходяща ключова дума или думи ги правят изключително скъпи. Въпреки цената им те бързо биват изкупувани, тъй като имат най-голям потенциал за бързо резвитие, по-лесна реклама и по-ранна възвръщаемост.