Google AdWords е един от най-добрите продукти, които Google има в момента, така че не ни учудва, че обслужването на клиенти е топ приоритет за лоялните клиенти, които използват платформата. Като водеща платформа за търсене онлайн, Google води с изключителното обслужване на клиенти, което предлага и според някои доклади, около 10,000 клиента на AdWords получават безплатно обслужване по телефона.
AdWords е истински диамант в короната на Google, че компанията наистина приема присърце някои рекламодатели, привлечени от платформата за реклама. В последните няколко години Google направи различни промени в своята AdWords платформа, че изгони дори около 50 000 рекламодателя. Като цяло хиляди рекламодатели, които даваха около 10 000 долара на ден за реклама, се оказаха неподготвени за промените.
Сега обаче AdWords е усъвършенствана и привлича много рекламодатели от различни ниши. Качеството на рекламодателите е причината Google да предлага безплатно обслужване на клиенти по телефона на 10,000 всеки ден. От друга страна обаче, тези, които използват Double-Click (AdSense) платформата търсят увеличение от 188% в приходите, което означава, че платената реклама в Google отбелязва също ръст напук на тежката икономическа ситуация в много държави. Представете си колко приходи генерира Google при едно нормално икономическо положение.