Преди няколко седмици Instagram потвърди това, което всички ние знаехме, рекламите или „спонсорираните постове“ ще се появят в нашия стрийм съвсем скоро. Компанията официално представи какво точно ще представляват тези реклами, когато бъдат пуснати в действие. В блог пост на своя сайт Instagram демонстрира примерна реклама, която изглежда идентична на нормалните Instagram постове с това изключение на спонсорирания банер в горния десен ъгъл на поста. Примерът показва как рекламите ще изглеждат на мобилни устройства така че не е ясно как точно ще изглеждат в уеб интерфейс.
Instagram потвърди, че новата примерна реклама ще започне да се появява в timeline по някое време тази седмица, за да знаят потребителите какво да очакват. Натискайки "sponsored" етикета, ще се озовете на страница, която обяснява как работи рекламата в Instagram. Както чухме и по-рано, рекламите ще бъдат или снимки, или видео, а Instagram ще започне рекламни кампании само за няколко избрани бранда, които вече са активни членове на общността на Instagram. Instagram многократно повтори факта, че Вие имате правата върху вашите снимки и видеа, а новите спонсорирани постове няма да променят това. Докато примерната реклама се появи по някое време тази седмица, нито дума не се казва за пълната Instagram рекламна атака, която ще започне съвсем скоро.