Маркетолозите и дигиталните специалисти отдавна говорят за социалните медии и потенциалното им влияние върху нашия живот. Ето, че се оказа, че са прави в по-голямата част от прогнозите си.
Един от последните доклади на ComScore за времето, което потребителите прекарват онлайн, разкрива, че социалните мрежи доминират по-голямата част от вниманието ни в Интернет. Facebook особено заема по-голямата част от времето ни и според ComScore, една на всеки 7 минути прекарани онлайн са свързани с дейностите ни в социалните мрежи или поне една от тях, Фейсбук. Не можете да си представите колко време прекарвате в любимата си мрежа, но докладът показва, че три на всеки 4 минути в социалните мрежи и медии се отделят на Facebook.
Що се отнася до ангажираността и лоялността на потребителите, няма никакво съмнение кой е коронясан като владетел на царството на социалните медии. Последните данни на ComScore са доказателство, че Google трябва да отдели повече време на ангажираността на потребителите в Google+ , да се създаде по-приятна обстановка, ако Google иска да е сериозна конкуренция. Преди да предизвика Facebook, първо трябва да надмине Twitter, който според данните на ComScore data е вторият най-популярен сайт, на който хората прекарват по-голямата част от времето си.
Състезанието се оформя и всеки се опита да надвие Facebook, така че шоуто на арената на социалните мрежи определено заслужава нашето внимание, което явно вече си спечелило макар и подсъзнателно.