Последното, което помним за LinkedIn, бе че потребителите бяха притеснени за профилите си, които бяха хакнати. Това време отмина обаче и добрите новини са, че светло бъдеще очаква най-голямата професионална социална мрежа в света.
Компанията съобщи приходите за втората половина на годината и разкри, че сайтът е достигнал 175 милиона потребителя. За малко повече от 5 месеца LinkedIn посрещна своите нови 25 милиона потребителя, а до февруари тази година бяха 150 милиона.
Цялата активност на потребителите в социалната мрежа представляват и трансформирани сериозни финансови цифри. Цената на акциите на компанията се е повишила с 48.5%, а приходите надминаха очакванията на анализаторите. Фактът, че една акция се продава с 48.5% повече, отколкото е била в началото на годината е показател за това колко добре се справя LinkedIn с бизнес ситуацията в момента.
LinkedIn продължава да привлича потребители с голяма стойност и компаниите започват сега да използват платформата за рекламна кампании, да генерират лийдове и продажби, така че заключенията на експертите са, че LinkedIn ще се справя все по-добре.