LinkedIn не може да се похвали с толкова много потребители като Facebook, но пък е по-таргетирана платформа за професионалисти от цял свят. По-голямата част на потребителите на професионалната социална мрежа са американци. Точният им брой е оповестен от Zomosphere, компания, която следи тенденциите и обработва статистиките, свързани с най-големите социално мрежи в света. Според Zomosphere, американците съставляват 43% от потребителите на LinkedIn. Привеждайки цифрата към над 61 милиона потребителя, Америка има най-голям принос към богатата, мощна и разрастваща се база потребители на LinkedIn. Само Индия е близо до САЩ от гледна точка на брой потребители, но все още е доста назад със своите 14 милиона регистрирани потребители. Бразилия, Канада, Франция, Холандия, Италия, Испания, Австралия и жителите на острова са в топ 10 на държавите, в които се ползва активно LinkedIn.
Активните потребители на LinkedIn означават, че големите брандове ще видят в платформата възможност именно тя да е ключов инструмент в подбора на персонал, задържане на вниманието на аудиторията върху историите, свързани с даден бранд, както и увеличаване на продажбите. IBM има най-много последователи в LinkedIn с над 580 000, които се свързват с технологичния гигант. IBM инвестира в разрастването на мрежата си в LinkedIn, дори повече, отколкото компанията заделя за други платформи като Twitter и дори Facebook.