Най-голямата професионална социална мрежа се разраства и то с много бързи темпове. LinkedIn оповести в прес рилийз, че от ноември 2011 година, сайтът се е увеличил с 20 милион потребители и сега броят на потребителите е 150 милиона.
Приходите на професионалната социална мрежа са 167 милиона долара за последното тримесечие на 2011 година. Тази цифра надхвърля целта, определена от анализаторите, които предвиждаха 160 милиона долара. Това по-добро от очакваното представяне се оказа добро за инвеститорите и една акция в LinkedIn’ увеличи стойността си с 5% само след обявяването на данните.
LinkedIn публично продава акции от миналата година и в последното тримесечие на 2011 година се забеляза 105% ръст спрямо същия период на 2010. Има и добри новини относно очакваното положително развитие на LinkedIn. Тримесечието на 2011 донесе повече от очакваните приходи за LinkedIn и надмина очакванията за бизнес развитие и генериране на ангажираност у потребителите. LinkedIn и екипът на компанията вярват, че тя затвърждава своята позиция на лидер в професионалните социални мрежи в Интернет.Представянето на LinkedIn доказа, че прецизното таргетиране на потребителите е път към успеха и рентабилността.