Оказва се обаче, че голяма част от тези потребители не са хора, а не са и ботове. Питате се тогава какви са? Това са котки, кучета, папагали и като цяло домашни любимци, а освен тях има и доста фирми, марки и компании. Според пазарно проучване, над 10% от общия брой абонати на социалната мрежа не са хора. Въпреки всички, Fackebook набира голяма популярност в страни като Индия, Русия, Африка и Близкия Изток, но положението в САЩ, Великобритания, Испания, Франция и Германия е на обратния полюс. Там потребителите все повече се отказват от Facebook и се ориентират към алтернативни социални мрежи, като Twitter, Tumblr и други.
Друга негативна тенденция за компанията на Зукърбърг е, че голяма част от младите абонати се отдръпват от Facebook, а причината е, че и родителите им посещават социалната мрежа, което може би е голям проблем за младежите. Тази тенденция все повече се засилва и според очакванията, около 40% от младите потребители може да се откажат от акаунтите си. В Европа, около 37% посещават активно най-популярната социална мрежа, но може би и тук, в един момент хората ще се наситят на това и ще потърсят други варианти за комуникация с роднини и приятели. Ще успее ли Facebook да задържи потребителския интерес, предстои да разберем.