Честит Тimeline за бранд страници, радвате се или не, дълго обсъжданият таймлайн вече е тук. Много се изговори за него малко след като от Facebook обявиха, че Timeline ще е факт за бранд страниците. В момента всички страници са задължително с новия дизайн. Може би обаче промените и най-вече конверсиите ще се усетят в Open Graph.
Според Facebook, т.нар. Timeline приложения увеличиха броя си значително през последните 2 месеца и в момента съществуват над 3000 такива приложения. Някои от последните допълнения на приложения са от Onion, Vevo, Foursquare и Nike. Ръстът на приложенията е предизвикан от това, че те всъщност добавят стойност за потребителите и увеличават ангажираността. Много брандове и уебсайтове, които създават приложения за Timeline заключават, че се увеличават и потребителите. Pinterest, например, съобщиха, че броят на потребителите се е увеличил с 60%.
Много брандове подредиха страниците си преди Facebook автоматично да ги конвертира в Timeline. Това са добри новини за инженерите от социалната мрежа, които работиха доста, за да стане Timeline факт. Ще бъдат ли по-ангажирани потребителите с новите Тimeline страници и какво ще сторят маркетолозите, за да задържат своите фенове?