Pinterest тества нов изглед, който се фокусира върху големи брандове

30.09.2013 05:23
Повечето социални мрежи искат брандираното съдържание да се слива. Pinterest са от другата страна на барикадата.

Със своя акцент върху визуалното въздействие и споделяне с лекота, Pinterest е слабост на големите брандове още от самото си начало. Ето че дойде време социалната мрежа да върне „услугата“.

Някои пинове на специфични брандирани профили имат ново визуално оформление. Под пиннатото изображение се показва лого на бранда и текст „От бранд Х“ така че е вече невъзможно човек да пропусне брандираното съдържание.

Новото оформление не се отнася за всеки пин от даден бранд, а само за няколко взети на произволен принцип. Броят брандирани пинове също се променя, когато страницата се презареди.

Човек на пръв поглед би предположил, че промяната е знак за новите промотирани пинове. В момента обаче се тества новото оформление на т.нар. rich pins.

Pinterest разкри своите "rich pins" през май 2013 с основната цел да предостави повече текстова информация заедно с пиннатите изображения. Втората основна цел бе да се даде повече видимост за брандовете, които използват Pinterest.

През последната година, социалната мрежа, която е задвижвана от визуалното въздействие на съдържание, стана все по-„текстова“ с въвеждането на първите rich pins. Сега текстът се очаква също да има доминанта позиция предвид, че вече имаме и article pins, които предоставят допълнителна информация за новини и статии, които можем да закачим на дъската си днес и да прочетем по-късно.

При Facebook или Twitter, брандираното съдържание се смесва с ъпдейти, снимки и информация от нашите приятели. При Pinterest обаче потребителите пинват не само любими неща, но и продукти, та е интересно как социалната мрежа ще подходи, за да може продуктите, предоставени от даден бранд да изпъкват на фона на другите изображения. Експериментът на Pinterest е може би един от вариантите за разрешаване на проблема.

По статията работи: , последно обновена: 28.09.2013 18:23:47
Новини по темата

Компании ще оценяват плюсовете и минусите на социалните мрежи

Малките фирми най-после схванаха ползата от Facebook

Twitter тества нова опция за организиране на контактите

Google подобри Hot Trends заради съревнованието си с Twitter

40 милиона обновяват статусите си във Facebook всеки ден

Twitter потвърди правата на потребителите върху авторските им материали

Ще умре ли Feedburner?

Twitter ще удари платените услуги

Бил Гейтс се отказа от Facebook


 
Коментари

Все още няма коментари.

 
Вашето мнение:

Заглавие:






информирай ме при нов коментар
Запиши като:

E-mail:
 Задължително поле





Кога е рожденият ден на Google

Послушва ли ни Google? Може ли Google да ви подслушва през Chrome?

Sony ликвидира всички свои магазини в Канада!

Linux Mint и CompuLab представиха мини компютър с 4 гигабайта оперативна памет!

Британците губят почти 5,4 милиарда лири, заради лоши мобилни тарифи!

Почти 20 хиляди сайта са свалени във Франция след случилото се с Charlie Hebdo.

Toyota ще учи деца да шофират с Oculus Rift!

BlackBerry се готви да представи нов телефон с плъзгаща клавиатура!

[ВИДЕО] Вижте колкото е най-голямата галактика в познатата ни вселена

Създават атомен реактор, който ще работи с разтопена сол!
noTrial.info в Google+



noTrial.bg е портал за IT новини и каталог с безплатен софтуер.
Възпроизвеждането на информация от страницата се разрешава
единствено след изрично съгласие от екипа на NoTrial.bg
Контакти | Условия за ползване | За нас | Блог