Pinterest отдавна е отправна точка за предприятията, които търсят различни начини за ангажиране на потребителите си и миналата седмица сайтът направи още една крачка напред, добавяйки нови корпоративни инструменти.
На "социалната дъска" вече можете да видите публикации от марки, дизайнери, блогъри, търговци на дребно, онлайн търговци, организации с нестопанска цел, институции и местни фирми, които Ви вдъхновяват чрез Pinterest.
С регистрирането на нов профил на фирма, организациите могат да верфицират акаунта си, да добавят бутони (PinIt, Follow) и уиджети(Profile, Board), както и да получават актуализации за бъдещи продукти и услуги на Pinterest, специално предназначени за тях.
Освен това омпаниите имат повече възможности за сътрудничество с потребителите си, като могат да ги поканят да питват на техните бордове. Промотираните пинове пък могат да насочват посетителите към уебстраницата на компанията, Facebook или Twitter профилите ù.
Pinterest е ориентиран в помощ на потребителите и набляга на интерактивната комуникация. Затова с пускането на новите бизнес профили, сайтът публикува различни казуси, добри практики и ръководства, за да помогне на компаниите за по-добрата им работа за вдъхновяване на хората, използвайки платформата.
Pinterest осигуряват всякакви метрики и обяснения за това как успешно да достигате повече потребители, да осигурите повече трафик към уебсайта си и да ангажирате феновете на бранда си.
Наред с въвеждането на новите бизнес профили Pinterest актуализира и условията за ползване, намалявайки изискванията към потребителите наполовина и добавяйки специална секция за бизнеса.
Друго нововъведение, с което Pinterest зарадва потребителите бяха т.нар. "secret boards", които им помагат, когато са им нужни идеи за орагнизиране на парти-изненада или търсят нестандартен подарък и искат да го запазят в тайна. Всеки потребител има възможност за до три такива тайни бордове, които може да са видими само от него или да бъдат споделени с избран кръг от хора.