Сега в друг доклад само частично се потвърждава тази история.
Американска фирма за статистика по продажбите установи, че са продадени 4,57 милиона копия на ноутбуци със сензорен екран през първата четвърт на 2013 година.
Това означава, че през периода януари-март, увеличението на продажбите на ноутбуци със сензорен екран е на 51.8% в сравнение с предходния тримесечен период.
Цифрата представлява 10% от общия пазар на ноутбуци, а не 20%, въпреки че фирмите ASUS, Acer и Lenovo, искат възможно най-скоро да достигнат поне до 20% от общия пазар. Устройства като наскоро появилия се на пазара IdeaPad 11S, може би ще помогнат за това.
Така или иначе, нарастващата тенденция в продажбите със сигурност ще продължи, въпреки че не всички фирми ще достигат своята цел на пазара.