Не е тайна, че Фейсбук е донякъде безплатен канал за реклама на бизнеса. Безспорно Фейсбук обаче е в основата си комерсиален и идеята зад социалната мрежа се простира отвъд възможностите да се свързват близки, приятели, колеги.
Не само, за да не забравяме, че Фейсбук е направен за пари, едно от последните изследвания на Flowtown ни разкрива интересни цифри и апетитни данни около социалната мрежа. Една от статистиките например набляга на факта, че 93% от потребителите споделят идеи за шопинг със своите приятели, близки или семейството. Това, разбира се, помага да се покаже, че привличането на Фейсбук потребители е важно за всеки бизнес. Привличането на внимание и ангажираност от страна на потребителите далеч не са толкова евтини. Според изследването, средно един фен струва около $1.07.
47% от компаниите, които са били интервюирани, са използвали Фейсбук успешно, за да генерират трафик, а по-голямата част от този процент са осъществили и продажба с платформата. Тези статистики подсказват, че има много активност във Фейсбук и вероятно маркетолозите бързо ще съсредоточат усилият си върху социалната мрежа. Две трети от бизнеса споделят, че Фейсбук е част от сегашната им маркетингова стратегия.
Всичко казано дотук само по себе си говори за стойността на Фейсбук и увеличава цената на акциите на социалната мрежа.