Музикалната стрийминг услуга Spotify се отказа да ограничава времето, през което слушаме музика през уеб и десктоп приложението. От днес потребителите в САЩ, Европа и други места по света, където до момента имаше ограничение до само 2.5 часа музика на седмица (лимит, който бе активен докато изтече 6 месечния гратисен период), вече могат да слушат любимата си музика, колкото пожелаят. Разбира се, ако потребителите не са заплатили за премиум профил, те ще трябва да слушат и съответните реклами, които се въртят от услугата.
Промяната следва пускането на безплатна опция за смяна на песните през мобилното приложение Spotify. Тези промени са предназначени с цел да изкушат потребителите да се регистрират за платената услуга, която струва 9.99 долара на месец. Освен пълния достъп до цялата музикална библиотека на мобилното устройство, Spotify premium ни предлага и музика без реклами.
Предоставяйки по-голям достъп до своя продукт, компанията се надява повече от потребителите й да решат да плащат за пълен достъп до услугата, за момента 6 милиона от 24 милиона регистрирани си избират да си платят премиум акаунт.
Spotify може да очаква сериозна конкуренция от другата седмица, защото както Notrial.info ви информира, Beats „дебютира“на 21ви януари.