Социалните мрежи и сайтовете социални медии винаги са имали една, едничка цел и тя далеч не е да направят уеб пространството само арена за сприятеляване, споделяне. Те искат пари и то много пари. Facebook вече се развихри напълно със своята рекламна платформа и Twitter се присъедини миналата година със своята собствена рекламна платформа. Пускането на рекламната платформа генерира около 139.5 милиона от реклами според eMarketer.
Да, но оценката на eMarketer се базира само на резултатите до момента. Според анализаторите, Twitter се оценява на 540 милиона долара от реклама през 2014. Този ръст се очаква да се получи като резултат от увеличеното използване на Twitter от американците, както и потенциала на микроблогинг платформата, която се разгръща и в други държави. Очаква се през тази година Twitter да отбележи 500 милиона активни потребители.
До момента приходите от реклама на Twitter са резултат от рекламните кампании на големите американски брандове, но европейски компании също обръщат поглед към Twitter предвид нарастващия брой потребители на микроблогинг платформата.