Google е първенец, ако говорим за трафик и далеч не ни учудва, че гигантът достигна 1.7 милиона читатели на Google Blogs месечно. Този брой посетители всеки месец не е резултат от преподреждането на каналите за трафик онлайн, а по-скоро изглежда, че читателите по естествен начин се обръщат към качествено съдържание от блоговете на Гугъл.
Google blog е разбира се информационен ресурс за Google и различните новини около продуктите на компанията. Но това, което истински генерира трафик е начина, по който Гугъл използва пространството и го прави популярно. Повечето компании публикуват прес рилийзи, а Google показва лично отношение и позволява на някой от служителите си да пише на клиентите на търсачката. Цялото отношение е базирано на взаимодействие, което в крайна сметка осигурява лоялността на читателите.
От гледна точка на брой на публикациите, Google ги публикува като никой друг и през 2011 общият брой е 471. За 2011 блогът на търсачката получава 19'905'679 уникални посетителя и тази година броят ще нарасне още повече. Голяма част от очаквания ръст се свързва с Google+, проектът, който поставя гигантът очи в очи с Facebook, темата която продължава да разпалва вниманието на читателите, които обожават технологиите и пространството в социалните медии. Всъщност, за 2011 вторият най-четен пост в блога на Гугъл е оповестяването на развитието на Google+.