Преди по-малко от седмица от Pinterest оповестиха, че скоро ще предлагат и реклама с промотираните си пинове като част от експеримента на компанията да прави още повече пари. Сега социалната мрежа разкрива нова функционалност, която е предназначена директно за тези, които искат да споделят, събират или четат статии.
Докато хората бяха заети да пинват всичко от кино звезди до модни аксесоари в Pinterest, социалната мрежа, която проходи едва преди 3 години, изглежда, че потребителите обичат да пинват и статии, 5 милиона статии се „пинват“, за да бъдат прочетени по-късно или поне така казват от Pinterest.
Вече пиновете на статии имат по-отличителен вид, тъй като предлагат повече информация за авторите, заглавия, описания и линкове, което се визуализират директно в пина. Ето как Pinterest си пъха носа при вече read-it-later популярни услуги като Pocket.
И така вече можем да създаваме наши собствени дъски за четене, организирани в пинове и спокойно да четем какво четат и други потребители. Новите пинове на статии трябва да пуснат за уеб днес, а за мобилни устройства ги очакваме скоро.
Сайтовете, които искат да се възползват от новия вид на статиите, трябва да посетят сайта за разработчици, да добавят нужните мета тагове, да валидират своите избрани обогатени пинове и да ги приложат след това в Pinterest. Няколко големи сайта са подготвени за голямата промяна днес като списъкът оглавява The Guardian.