Всеки собственик на организация ще може да публикува обява, която да е видима из цялата платформа под формата на Promoted Pin. Постовете с реклама ще изглеждат по идентичен начин с останалите такива.
Те няма да са ограничени по никакъв начин. Всеки един рекламен пин ще може да бъде споделян, репинван, запазван или каквото потребителя желае – точно както и при стандартните пинове. Това ще рече, че ако е една реклама е атрактивна, тя може да завладее цялата мрежа.
От потребителска гледна точка няма да има много промяна. Например, ако търсите рецепта за приготвяне на стек, в резултатите може да се появи пин на някоя месарница или магазин за хранителни продукти. Още през есента на миналата година Пинтерест изпробва подобен формат за реклама.
Рекламодателите ще имат възможност да следят как се представя тяхната реклама. Заплащането ще става на брой кликове върху рекламата.