Pinterest пуска нова функционалност, която ще уведомява потребителите, когато цената на даден пиннат продукт се понижи. Независимо дали цената ще се промени с 1 долара или 100 долара, потребителите на популярната социална мрежа ще получават имейл, който ги уведомява за промяната.
В зависимост от това колко продукта са пиннати на вашата виртуална дъска, може да се окаже, че получавате много алерти.
В официалния блог на Pinterest, стажант софтуерен инженер Jeffrey Warren споделя, че социалната мрежа ще се стреми да не препълва кутията ви и ще групира нотификейшъните в един имейл. Ще получите редица индивидуални нотификейшъни, за да не губите време и да не изтървате дадена оферта, но групирането на определените алерти може да се осъществява и от настройките ви.
Pinterest започва да разработва усилията си в посока комерсиализиране на платформата. През май сайтът за социално споделяне въведе нова функционалност, която предоставя повече детайли за продуктите, включително цени и място, от където може да се намери даден продукт. Услугата е вече налична с богатството от надеждни компании като eBay, Etsy, Home Depot, Modcloth, Neiman Marcus, Nordstrom, Overstock, REI, Sephora, Sony, Target, Urban Outfitters и Wal-Mart.
Както се случи и със скорошния ъпдейт на Pinterest, който позволява браузър тракинг за персонализирани пинове, компанията и сега планира да пуске нова алерт функционалност плавно, за да не се пренатоварват сървърите. Какво ще се случи с Pinterest, планират ли социалната мрежа да посредничи между потенциалните клиенти и търговците? Това тепърва остава да разберем.