Толкова много се шуми около развитието на приложения, базирани на географското положение като Foursquare и Google Latitude в САЩ, но последните данни сочат, че тези платформи са може би дори по-популярни извън САЩ. Изпълнителният директор на компанията наскоро говори на събитие в Барселона, Испания и разкри, че над половината от 15 милиона потребители на платформата са всъщност извън САЩ. Новините не са окуражаващи за рекламодателите, които се втурнаха към Foursquare в опит да превърнат потребителите, базирани в САЩ, в реални клиенти.
От друга страна, растежът на мобилните приложения за географско местоположение извън САЩ може би са точно това, което е нужно на компанията в момента. Страни като Бразилия бързо стават нови развиващи се пазари с потенциал и много компании виждат промяна в ефективността предвид новите пазари като бразилския. Изпълнителният директор на Foursquare споделя, че според него много приложения подобни на Foursquare ще са двигател на социалните открития и споделяния през следващите години. Според експертите, Foursquare ще се превърне реално в приложение за това, което се случва в света около нас. Хората ще могат да откриват нови места в града, за които не са подозирали и определено могат да останат приятно изненадани от нещата, които се случват около тях.
Изглежда, че и Foursquare ги очаква светло бъдеще, както в, така и извън САЩ.